Wójt Gminy Jaktorów informuje, że w terminie od dnia 5 czerwca 2024r. do dnia 30 sierpnia 2024r. (włącznie) można składać wnioski o udzielenie dotacji celowej na realizację inwestycji polegającej na wymianie źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych tj. likwidacji kotłów na paliwo stałe, niespełniających wymagań w zakresie sprawności cieplnej i emisji zanieczyszczeń i zastąpieniu ich przez:
1. nowy kocioł opalany paliwem gazowym
2. pompę ciepła
3. kocioł na pellet,
4. kocioł na drewno ulegające gazyfikacji.
Wysokość dotacji wynosi maksymalnie 80% kosztów zakupu pieca jednakże nie więcej niż 5.000 zł.
Wnioski można składać w formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy w Jaktorowie przy ul. Warszawskiej 33, 96-313 Jaktorów lub w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePuap .
Dotacje udzielane będą z uwzględnieniem kolejności wpływu wniosków.
Szczegóły udzielania dotacji zawiera regulamin przyjęty Uchwałą Nr LXXX/562/2024 Rady Gminy Jaktorów z dnia 25 kwietnia 2024r. w sprawie udzielenia dotacji celowej z budżetu Gminy Jaktorów na dofinansowanie kosztów inwestycji służącej ochronie powietrza (Dz. U. Woj. Maz. 2024r., poz. 5142)
Wszelkich informacji udziela Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa pod nr tel. 46 8545115, adres e-mail: rolnictwo@jaktorow.pl.
Do pobrania:
Wniosek o udzielenie i wypłatę dotacji (DOCX, 20.72 KB)
Wzór oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością (DOC, 13 KB)