Logo Gmina Jaktorów

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 9566
W sumie: 272539

News

Marszałek Województwa Mazowieckiego ogłasza rozpoczęcie procedury wyłaniania kandydatów na członków Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego na lata 2023-2026, VI kadencji

27.03.2023


Ogłoszenie

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik działając na podstawie uchwały nr 434/392/23 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 21 marca 2023 r. w sprawie regulaminu powoływania członków Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego

ogłasza

rozpoczęcie procedury wyłaniania kandydatów na członków Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego na lata 2023-2026, VI kadencji (dalej zwaną MRDPP).

TERMIN

Kandydatury można zgłaszać w terminie od 27 marca do 17 kwietnia 2023 r. wyłącznie elektronicznie, rejestrując się na stronie www.mrdpp.mazovia.pl.

ZGŁOSZENIE KANDYDATA

  1. Zgłosić kandydata na członka MRDPP mogą organizacje pozarządowe, związki/ porozumienia organizacji pozarządowych oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.) (dalej zwane Organizacją), które prowadzą działalność na terenie województwa mazowieckiego.

  2. Kandydat na członka MRDPP może zostać zgłoszony tylko w jednym wybranym podregionie.

  3. Każda Organizacja dokonująca zgłoszenia może zgłosić lub udzielić imiennej rekomendacji tylko i wyłącznie jednemu kandydatowi na członka MRDPP. Zgłoszenie kandydata na członka MRDPP jest równoznaczne z udzieleniem mu rekomendacji, co oznacza, że zgłaszając kandydata nie można udzielać rekomendacji innym kandydatom.

  4. Żeby zgłosić kandydata na członka MRDPP należy zarejestrować się na platformie www.mrdpp.mazovia.pl i wypełnić kartę zgłoszenia kandydata w zakładce „Zgłoś kandydaturę”.

  5. Do zgłoszenia należy załączyć skan załączników/oświadczeń, które muszą spełniać wymogi ważności, tzn. muszą być opatrzone datą, pieczęcią (jeśli podmiot zgłaszający/rekomendujący ją posiada) oraz być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji, zgodnie z informacją z Krajowego Rejestru Sądowego lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danej Organizacji.

  6. Kandydat na członka MRDPP musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki:

  1. zostać zgłoszony przez Organizację uprawnioną w rozumieniu § 4 ust. 1 Regulaminu;

  2. być osobą pełnoletnią;

  3. wyrazić zgodę na kandydowanie;

  4. korzystać z pełni praw publicznych i nie być karanym za przestępstwo popełnione umyślnie;

  5. uzyskać 5 imiennych rekomendacji na kandydowanie do MRDPP pochodzących od różnych Organizacji działających w województwie mazowieckim.

ZAŁĄCZNIKI

Do karty zgłoszenia należy dołączyć następujące załączniki:

  1. 5 imiennych rekomendacji dla kandydata pochodzących od Organizacji uprawnionych do udzielania rekomendacji, podpisanych przez osoby upoważnione;

  2. inne jeśli wymagane np.: dokumenty potwierdzające osobowość/zdolność prawną Organizacji zgłaszającego zawierające informacje na temat: sposobu reprezentacji, osób uprawnionych do reprezentowania, nazwy i siedziby – w przypadku organizacji/podmiotów, których dane nie są dostępne w Krajowym Rejestrze Sądowym – aktualne wyciągi z innych rejestrów lub ewidencji, pełnomocnictwa do podpisania formularza dla osób innych niż wskazane w rejestrze/ewidencji.

UZUPEŁNIENIA BRAKÓW

  1. W przypadku braków w karcie zgłoszenia lub w załącznikach Zgłaszający zostanie wezwany do uzupełnienia braków, wyznaczając w tym celu termin nie krótszy niż 3 dni. Wezwanie może zostać przekazane za pomocą adresu e-mail lub telefonicznie. W przypadku nie usunięcia braków w podanym terminie zgłoszenie pozostawia się bez rozpatrzenia.

  2. Po zakończeniu procesu weryfikacji wymogów formalnych lista zgłoszonych kandydatów wraz z zaproszeniem do głosowania zostanie opublikowana na stronach internetowych: www.mazovia.pl, www.dialog.mazovia.pl, www.mrdpp.mazovia.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie i w delegaturach Urzędu.

Dodatkowych informacji w sprawie udziela pracownik Biura Dialogu i Inicjatyw Społecznych, Marzena Kuchta, tel. 22 437 94 74, e-mail: marzena.kuchta@mazovia.pl.


Uchwała w sprawie powoływania członków

Regulamin

Załącznik Nr 1

Załącznik Nr 2

Załącznik Nr 3

Załącznik Nr 4

 

Wójt gminy zaprasza

Przyjęcia interesantów:
Pon. 16.00 do 17.00
 

Urząd Gminy w Jaktorowie

ul. Warszawska 33
96-313 Jaktorów
tel./fax 46 855-21-88
e-mail: gmina@jaktorow.pl

rachunek: 28 1240 3350 1111 0000 3540 2132 - Bank PEKAO SA I O. w Żyrardowie

RACHUNEK BANKOWY DO OPŁAT ZA ODPADY KOMUNALNE:  37 1240 6973 1111 0010 9467 7983 Bank PEKAO SA I O. w Żyrardowie

Zobacz również

wersja językowa

-->

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.